MediaCenter

november 26, 2007

Webtárhely, domainregisztráció, szerverhosting, virtuális szerverbérlet

http://www.mediacenter.hu

Olvasók véleményei a Mediacenterről:

Figyelem!

A weblaphoz teljes név nélkül is hozzá lehet szólni. Emiatt a hozzászólásokban található információkat nem feltétlenül szabad mindig készpénznek venni, ajánlatos — csakúgy, mint az egész weben — egészséges kétkedéssel olvasni mind a pozitív, mind a negatív véleményeket.

A „MediaCenter” című bejegyzést 2007. 11. 26. napján publikáltam, az azóta már bezárt webni.innen.hu oldalon. Ezt az írást és az innen hivatkozott régi tartalmakat a Webni! Archívum oldalán gyűjtöttem össze. Mivel az utolsó módosítás dátuma: 2012. 04. 05., ezért az itt olvasható információk már részben vagy teljes egészében elavultak lehetnek.

Archivált hozzászólások

mediacenter

2007. 04. 21. 13:41 · Névtelen hozzászóló →

Végül a mediacentert választottam. Nagyon profik, csak jókat lehet olvasni róluk. És a legjobb, hogy egy tárhelyhez korlátlan számú domain (nem csak aldomain, domain!) rendelhető. Ezt kevés szolgáltatónál láttam. Így teljesen megéri, hisz ugyan lehet, hogy kicsit drágább a tárhely, mint máshol, de az 20 százalékkal drágább árért elhelyezek 10 oldalt azon a tárhelyen, míg ezért máshol 10x ennyit kell fizetni.

mediacenter

2007. 04. 21. 15:26 · Névtelen hozzászóló →

szerverek minősége sem utolsó, mediacenternél tényleg szervereken hostolnak, nem desktop gépen. tavaly 1 percet nem állt ott a weboldalam, szóval én is ajánlom. az ügyfélszolgálatos lányok pedig ennivalók 🙂

Mediacenter

2007. 04. 22. 01:00 · Névtelen hozzászóló →

Nekem is van náluk is tárhelyem, tényleg még soha nem volt gond.Nagyon szimpatikus, hogy az oldalakat soha nem tiltják, ha nagy a terhelés, maximum többet kérnek, de én még ott sem tartok azzal az oldallal ami náluk van:)

ManiAc

Mediacenter

2007. 04. 23. 03:23 · Névtelen hozzászóló →

Nekem egyszer letiltottak egy oldalamat, igaz annak brutális volt a terhelése, és korrekt módon viszonylag gyorsan átrakták egy külön szerverre, szóval sztem is jók.

Mediacenter

2007. 04. 23. 03:30 · Névtelen hozzászóló →

Médiacentert én is ajánlom. Mi elég nagy terhelést okoztunk, de nem tiltottak, hanem segitettek megoldani a problémát …igaz beletelt kis időbe, mert egymást győzködtük, hogy kinél is lehet a hiba :o) , de teljesen normálisak és segítőkészek.

RE: Mediacenter

2007. 04. 23. 05:44 · ElMundo →

Nagyon jó ez az oldal, mert én is kipróbáltam már több szolgáltatót, de sajnos jelenleg is ott tartok, hogy a puding próbája az evés. Sajnos mindíg utólag tudja meg az ember, mit is kap a pénzéért.

Ami a ‘Médiacenter’t illeti, szeretnék néhány speciális esetről érdeklődni.

  • Hogy viszonyul, a cronként, hosszabb ideig (esetenként 3-4 perc) futtatott php-hez? Tehát nem áll-e le?
  • A mail() függvény mekkorra hibaszázalékkal dolgozik? Jelenlegi szolgáltatómnál sajnos a 15-20% nem megy el 🙁
  • Hogy viszonyul a napi 3500-4000 oldallletöltéshez?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Mediacenter

2007. 04. 24. 07:06 · Névtelen hozzászóló →

Nekem van náluk tárhelyem és az alábbiakat tudom mondani róluk, részben a kérdéseidre válaszként:A 3-4000 oldalletöltés nem gond, bár nagyban függ attól milyen oldalról van szó. Egy wp alapú blognál 7-8 ezer egyedi látogatóig nyugodtan mehet nekem ezt megerősítették amikor rákérdeztem mennyire terhelhetem a szervert.Tehát látogató, nem is csak oldalletöltés. Kb. ott van a határa, hogy felárat kelljen fizetni.Én még nem vettem észre a saját oldalamon, hogy nem ment volna el a php mail, de a közepes csomagban, ami nekem is van, 1000db/hó korlát van.A php-t nem futtatok ilyen formában, így ezt nem tudom.

Mediacenter

2007. 04. 24. 07:11 · Névtelen hozzászóló →

Megerősítem, használom én is a mailt() de 10 000 db/hó korlát van, nem 1000.Egyébként sikerült ezt kijátszani a localhoston minden szerverükön engedélyezve van az SMTP-s mail küldés így a PHP Mail() class-szal simán tudtam havi 10e-nél több levelet kiküldeni. Jó ügyfélként mondtam is az ügyfélszolgálatnak, amire azt a választ kaptam, hogy aki erre rájön annak az a jutalom, hogy használhatja 😀 😀

mediacenter

2007. 08. 03. 13:43 · Névtelen hozzászóló →

Ha valóban jó, gyors, és megbízható szolgátatót akarsz, én a mediacentert ajánlom. Kicsit lehet, hogy drágább, mint a többi, de megéri.

Mediacenter

2007. 11. 26. 08:34 · praad →

Sziasztok!

Én is a Mediacentert tudom ajánlani mindenkinek, ott vagyunk a referenciáik között is (http://www.pranczek.hu):-)Segítőkészek, és úgy minőségi szolgáltatásokat nyújtanak viszonylag kedvező áron.

Mediacenter

2007. 11. 26. 16:26 · Névtelen hozzászóló →

Helló!

Hát nem ti hajtjátok ki a processzor időt. :-)Nekem is van náluk honlapon nem is kevés.Van olyan oldal ami kb. 4000 SQL-ből áll össze és ezt nappal 2mp alatt teszi.Esti órákban 0,2 mp. alatt. :-)Félelmetesek az új szervereik … a régiek 10x ennyi ideig küzdöttek.Persze cachelem a nagy részét az oldalaknak cron-nal éjjel.

Szóval mindent tudnak … backupból is mentettek már meg.

Csak jót tudok mondani Én Is. 🙂

NT

Úgy látom, csak jó véleménye van mindenkinek…

2008. 02. 07. 16:35 · Névtelen hozzászóló →

Van valakinek Drupal alapú lapja a Mediacenternél? Tapasztalat?

Úgy látom, csak jó véleménye van mindenkinek…

2008. 02. 08. 03:31 · Névtelen hozzászóló →

drupaltarhely.hu -> úgy tűnik ezt is a mediacenter nyomatja, szal valszeg megy náluk

szintén pozitiv vélemény

2008. 03. 01. 14:54 · Névtelen hozzászóló →

én is csak jót mondhatok a médiacenterről, az új szerver ki**szott gyors

  1. problémám viszont van, aminek 95 %-ban nem a médiacenter az oka, mégpedig, hogy a feltöltés total commanderrel megszakad elég gyakran, ennek az oka a netszolgáltatóm, vagy az itthoni (1,5 km hosszu hálóm) a feltételes bűnöse.

mondjuk ha az itthoni hálómhoz értek és jól működik, interware meg adja a netet jól, akkor mi lehet ilyen szakadásoknak az oka? szerintem többen találkoztatok ilyesmivel, mert már hallottam mástól is

köszi előre is!

szintén pozitiv vélemény

2008. 03. 01. 18:03 · Névtelen hozzászóló →

tűzfal, router lehet az oka leggyakrabban

nekem is volt hasonló externetes adsl vagyok, és integritynél volt a tárhelyem. internetmegosztó routerem rosszalkodott bontogatta az ftp kapcsolatot. átnyomtam az ftp-t passzív módba azóta kifogástalan (routert persze nem cseréltem mert az drága 🙂

Charlie angyalai… akarom mondani Ádám angyalai

2008. 03. 04. 13:52 · Névtelen hozzászóló →

Ha létezik nehéz ügyfél akkor az egészen biztos, hogy Én vagyok… Ügyfélszolgálatukon a lányok(Szabina, Henriett) akár két angyal… Nem volt még probléma, vagy kérés amit ne tudtak volna teljesíteni. Pedig a probléma soha nem velük volt, hanem rendszerent velem. B.G

Szerződési feltételek módosultak

2008. 03. 18. 03:37 · Névtelen hozzászóló →

Nekem is nagyon szimpatikus társaság, de most csalódtam egy kicsit. Február végén elhatároztam, hogy áthozom hozzájuk a honlapjaimat. Akkor még az volt, hogy a domaineket kérésre ingyenesen átregisztrálták. Először egy új, kis látogatottságú dinamikus oldalt hoztam át, láttam, hogy kiválóan működik, a kéréseimet az ügyfélszolgálat udvariasan és szakszerűen kezelte. Két hét múlva a jó tapasztalatok hatására eldöntöttem, hogy áthozom a nagyobb látogatottságú oldalamat is. Ekkor ért a meglepetés: Közölték, hogy a feltételek március 1-től megváltoztak, ezentúl fizetni kell a domain átregisztrálásáért is. Megnéztem a honlapjukat, ott továbbra is az ingyenes átregisztrálás szerepelt, erre fel is hívtam a figyelmüket. A reakció csak annyi volt, hogy egy-két órán belül átírták a honlapon levő szöveget, de nem adtak nekem igazat. Sürgős volt a dolog, a hét második felében nem érek rá migrálni, ezért átutaltam nekik a 960 forintot. Azóta bosszantom magam azon, hogy nem álltam ki az igazamért. Természetesen nem töltöm az időmet azzal, hogy a fogyasztóvedelemhez menjek, mert nem éri meg az a 960 Ft. Itt vannak az eredeti feltételek a tegnap délutáni módosítás előtti állapotban (egyelőre a Google cached még ezt mutatja):64.233.183.104/search?q=cache:JJ598U4b5VsJ:www.mediacenter.hu/tarhely.php+mediacenter+webt%C3%A1rhely&hl=en&ct=clnk&cd=1&gl=ukHa „A tárhelyen elhelyezhető domain – korlátlan” szóra viszed az egeret, megjelenik egy Javascript ablak, ahol szerepel az ingyenes átregisztrálás.

Szerződési feltételek módosultak

2008. 03. 18. 11:43 · Névtelen hozzászóló →

Kedves Ferenc!

Amit leír az csúsztatás.

Az ISZT minden domainátregisztráció után tőlünk, mint regisztrátortól 800 Ft + ÁFA összeget számol fel. Ezt eddig sok más regisztrátorral ellentétben az ügyfeleinknek elengedtük, azonban mára olyan mennyiségben regisztrálnak át hozzánk ügyfeleink, hogy ez a költség hatalmas veszteségeket termel. Ezért döntöttünk március 1-től, hogy árrés nélkül, önköltségi áron ezt továbbszámlázzuk, kizárólag a további (tehát nem a tárhelydíjban foglalt domain) átregisztrációja esetén.

Valóban, a webmesterünk lustasága miatt egy buborékszövegben az volt olvasható, hogy a domainátregisztráció ingyenes. Azonban ha megnézi az Ön által beszúrt linken a hivatalos árlistát, akkor ott jól látható a következő tétel „.HU domain átregisztrálás 800 Ft +ÁFA”. Ugyanez olvasható a Domainregisztráció menüpont alatt lévő árlistában, és az Online megrendelőfelületen is.

Ezen felül Önt személyesen e-mailben, és telefonon is tájékoztattuk erről, tehát a megrendelés előtt tisztában volt a megrendelés feltételeiről. Ennek tükrében fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni alaptalan, hiszen az Ön szabad akaratából hozott döntése volt, hogy ilyen feltételekkel megrendeli a szolgáltatást.

A jövőre vonatkozólag pedig kérem, hogy amennyiben panasza van, ne egy fórumhoz forduljon, hanem irodavetezőnkhöz (Sárközi Szabina), vagy az ügyvezetőhöz (jómagam), mi tudunk segíteni, kedvezményeket adni, egy fórum nem.

Üdvözlettel,

Kővári ÁdámÜgyvezetőMediaCenter Hungary Kft

hát ez bukta…

2008. 03. 18. 13:15 · Névtelen hozzászóló →

gratula a szemfüles, de szerencsétlen ügyfélnek!

sikerült rontania a cég eddigi töretlen jóhírén 🙂

médiacenternek: ha már elismered, hogy webmestered volt lusta és elismered, hogy tényleg ki volt írva rossz infó, akkor azt a bizonyos 1000 Ft 5 fillért be kellett volna nyelni és ezt mind-mind elkerülhettétek volna.

egyszer intersparban megtörtént velem, hogy egy bornak két különböző ára volt kinn, elvittem árellenőrzőhöz az üveget, persze, hogy a drágábbat húzta le a gép, fogtam a polcról 10 üveg meg az olcsóbb cetlit, a pénztárnál egyből reklamáltam, szerencsémre véletlen mögöttem állt az értékesítés vezetője az üzletnek és mondta, hogy a különbözetet az információnál vissza kapom. ennyi.

az inteligens értékesítő tudta, hogy kb. 800 Ft-al kifizette nekem az észrevételem és az üzlet hibáját és be is fejeztük a történetet 🙂

ez valahol presztízs kérdés is, kiváncsi vagyok a cikk után mennyien hívták vagy hívják fel őket hasonló problémával, biztos megérte… – Gábor

hát ez bukta…

2008. 03. 18. 15:19 · Névtelen hozzászóló →

Be akartuk nyelni, beszoktuk, de nem volt rá lehetőségem. Mire T. ügyfélnek válaszolhattam volna már itt volt ez a post a fórumban.

Üdv. Kővári Ádám

hát ez bukta…

2008. 03. 18. 17:49 · Névtelen hozzászóló →

„mi tudunk segíteni, kedvezményeket adni, egy fórum nem” Nem nevezném kedvezménynek a dolgot, főleg, mert február 29-én regisztráltam a rendszerükbe az akkori feltételek ismeretében. Láthatja, átutaltam a pénzt, nekem nem a 960 forinttal van gondom, nem kedvezményre vadászok. Sőt, azt mondom, hogy nem drágák a minőséghez képest, még a módosított feltételekkel sem. A post elküldése után Öntől kapott sértő hangnemű személyes levelet nem köszönöm meg. Sajnálom, hogy így alakultak a dolgok, mert komolyan meg voltam elégedve Önökkel és hetek óta terveztem a migrációt. Külön szeretném kiemelni a kiváló, szakszerű és udvarias ügyfélszolgálatot. Nagyon elrontották a dolgot, mennyivel joban mutatna itt egy olyan hozzászólás, hogy elnézést, tévedtünk, mindent a kedves ügyfélért…A T. Ügyfél.

piti ügy

2008. 03. 18. 20:08 · Névtelen hozzászóló →

Eléggé piti ügy ez, 860 Forintért. Persze megértem a T. ügyfél felháborodását is, de ezek szerint a webmester hibája volt a dolog, és felháborodásának „értékét” csökkenti, hogy nem az ügyfélszolgálathoz fordult, akik talán meg is oldották volna a problémát, esetleg el is engedték volna a pénzt, hanem egyből ide írt.. Mindenesetre úgy néz ki, az elégedetlen ügyfél is nagyon elégedett volt a szolgáltatással, és az ügyfélszolgálat teljesítményével is, én is tudom ajánlani őket

Egy elégedett Mediacenter T. Ügyfél

re: hát ez bukta…

2008. 03. 19. 03:42 · Névtelen hozzászóló →

ez „gyerekes viselkedés volt” Ádám részéről

annyit kellett volna mondani, hogy „Bocs ba**meg hibáztunk, emberek vagyunk mi is”

2008. 03. 19. 04:45 · Névtelen hozzászóló →

A benzinkútnál sem mondhatod, hogy 2 hete olcsóbb volt a gázolaj, ezért most adják annyiért… Hál istennek már nincs kommunizmus… 🙂

Szerződési feltételek módosultak

2008. 03. 19. 18:50 · Névtelen hozzászóló →

hát te nem egyszerű arc vagy, párszáz forinton ekkorát hisztizni. fogyasztóvédelem, bah. részvétem t. szolgáltató…

Párszáz forint

2008. 03. 20. 05:48 · Névtelen hozzászóló →

Rohadtul fárasztó a sokadik okostojástól olvasni, hogy „párszáz forinton hisztizel, vazze?”

A párszáz forintok mögött általában a hozzáállás szokta felhúzni az embereket. Nem maga az összeg. (A reklamáló srác világosan le is írta.) Ha ez nem jut el az agyadig, kár rád a szót pazarolni.

Gondolom, ezek a laza, nagyvonalú arcok, akik fitymálva beszólnak az ilyen panaszosoknak, egy könnyed mosollyal intéznék el, ha a boltban vennének egy kiló kenyeret, és az ötszázasból nem adnának vissza. Végülis az is csak párszáz forint, nem éri meg a hisztit, ugye?

Párszáz forint

2008. 03. 20. 05:56 · Névtelen hozzászóló →

Jaja, nem éri meg a hisztit. Én is mindig így vásárolok kenyeret, csak egyre vigyázok: a feleségem meg ne tudja 😀

FreeCT + MediaCenter

2008. 03. 20. 06:50 · OldalGazda →

A FreeCT-s hozzászólásokat áttettem egy új, FreeCT-ről szóló bejegyzésbe.

A párszáz forintos vitával kapcsolatban meg nekem úgy rémlik, hogy van valami olyasmi szabály fogyasztóvédelmileg, hogyha pl. egy boltban kétfajta ár van kiírva valamilyen hibánál fogva egy árura, akkor azt az olcsóbb áron kell odaadni a vevőnek.

fogyasztó védelem

2008. 03. 20. 13:35 · Névtelen hozzászóló →

a Kedves Oldalgazda jól mondja, hogy ha két ár van kinn, az olcsóbb áron kell adni

barátnőm az ofe.hu -nál szorgoskodik, úgyhogy biztos az info 🙂

rákérdeztem nála a fentebb leírt ügyről, hogy mi a helyzet ilyenkor és ezt mondta:

  • ebben az esetben két ár volt kíirva, az ingyenes és a 960 Ft-os, ez súlyos hiba, vásárlók megtévesztésének minősül! ilyen hiba után bizony az ügyfélnek van mit keresnie ezen.
  • az én „szakmai” hozzászólásom pedig: ha valaki pl. januárban éves webhostingot vett és pl holnap átregelne 50 domaint, akkor neki ez ingyenes lenne? 🙂

ha tényleg a Médiacenter ügyvezetője írta ezt a választ, akkor kétségbe vonnám az ő vezetői képességét, mert megütheti a kislábujját ilyen súlyos hibával, mert olyan válasz nincs az üzleti életben, hogy bocs, lusták voltunk 😀

az ötszáz forintos kenyér hozzászóló is szemfüles, de én még kiegészíteném annyival, hogy szerintem ez nagyon nagyon sokszor 960 Ft-t érő hiba, mert ez az ügyfél csak egy a sok közül… – mi van azokkal akik ezidő alatt üzleteltek, vagy a fél éve ingyenes átreg idő közben fizetős lett az éves szerződés változása miatt?:) – Legjobbakat: Balázs

dr hi jog

2008. 03. 21. 05:43 · Névtelen hozzászóló →

A marketingesek szerint a negatív reklám is reklám, de azt hiszem a szolgáltató okosabban és etikusabban járt volna el,ha a weblapon szereplő feltételek szerint járt volna el, habár a részleteket nem ismerem, de hát ők szerkesztik a weboldalukat.Az etikának viszont nincs boltja, a boltoknak meg sokszor nincs etikájuk.Sajnos van egy rossz hírem, a jog nem a te oldaladon áll, bár hangsúlyozom, hogy a pontos részleteket nem ismerem.Két lehetőséged lett volna, vagy elfogadod a szerződést, vagy elállsz tőle. Természetesen az abban foglaltak szerint,de a dolog mégsem ilyen egyszerű.A szerződésekkel kapcsolatos jogokat és kötelességeket a PTK szabályozza, azonban a web még woodo terület. Nálunk az „17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről” szabályozza a webes ügyleteket.Túlnyomó része a rendeletnek az áru küldésről illetve a webwes kereskedelemről szól, (ez most változni fog a szolgáltatóknak kedvezve, megszűnik a vevőszolgálat céljára szolgáló helyiség fenntartására vonatkozó jogszabályi kötelezettség).A rendelet 8 napos gondolkodási időt ad meg áruvásárláskor (4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. ). Itt fontos a szerződés szó.

A szolgáltatások esetében azonban szigorúbb a rendelet:5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogota) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

Természetesen a gazdálkodó szervezet a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatnia szerződés tárgyának lényeges tulajdonságairól, az ellenszolgáltatásról, beleértve az ellenszolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb fizetési kötelezettséget is, satöbbi, a lényeg azonban a szerződés. A web ugyanis csak reklámfelületnek minősül, nem pedig kötelező ajánlattételnek. A bankok a macera elkerülésének érdekében az igen igen kisbetűs részben ezt néha odairják. Sőt, a vevő a szerződés elküldésével még csak ajánlatot tesz az eladónak a szerződés megkötésére és ez az ajánlat csak a vevőre nézve kötelező. (Te már aláirtad)

Ha szóban kötötted a szerződést, más a helyzet, itt az unios irányelv érvényes és 30 napod van: A határidő kezdete a visszavonásra tett nyilatkozatának időpontja vagy legkorábban a szolgáltatás megkezdésének időpontja. A határidő egy hónap abban az esetben, ha a visszahívás a szerződéskötés előtt, nem írásos formában történt. Ez vonatkozik az email-ben kötött szerződésekre is.

Magyarul, a szerződés elfogadásakor neked kell a lehető leggondosabban eljárnod, az nem megy, hogy elfogadod, de utána hivatkozol olyanra, ami ebben nem szerepel. Csak a szerződés felmondására van lehetőséged a fentiek szerint, kivéve ha a szolgáltató csalárd módon a szerződésben nem tájékoztatott. lényeges információkról. Itt megint a szerződés szóra figyelj.

Ha mégis úgy érzed, hogy ez igy rossz akkor a fogyasttóvédelmi szervezetek fenntartanak békéltető testületeket, oda érdemes az ilyen kisebb ugyekkel fordulni.

Re: fogyasztó védelem + dr hi jog

2008. 03. 21. 08:52 · OldalGazda →

Köszönjük a részletes és szakszerű hozzászólásaitokat!

domain

2008. 06. 16. 07:02 · Névtelen hozzászóló →

Ha már egy másik szolgáltatónál van domainem, akkor is lehet a mediacenternél hostolni anélkül, hogy átregisztrálnám?Tehát a domain maradna a régi szolgáltatónál, csak a némszerverek lennének átirányitva a mediacenternél?