OldalGazda : Jároli József
keresőoptimalizálás (SEO) szakértő
Online marketing szolgáltatásaim:
Látogatottságnövelés
Keresőoptimalizálás
Keresőmarketing
 
»Bővebben»
Kapcsolatfelvétel:




 
Nézetek

Edit history

Edit: -1 of 1
Time: 2008-06-19 07:50:22
Note: /innen-drugi/webni/Vend_c3_a9gk_c3_b6nyv/comment "fart"

changed:
-
Az oldallal kapcsolatos általános észrevételek

          

From unknown Thu Jul 21 03:07:08 -0500 2005
From: 
Date: Thu, 21 Jul 2005 03:07:08 -0500
Subject: probert at freemail.hu
Message-ID: <20050721030708-0500@webni.innen.hu>

Szia! Én is csatlakoznénk atöbbiekhez. Ne hagydd abba az oldal fejlesztését! Én, ha kell programozásban és grafikában, egyébb webkésztítésben díjmentesen tudok a cégemmel segíteni.
üdv robin

From unknown Thu Jul 21 03:09:59 -0500 2005
From: 
Date: Thu, 21 Jul 2005 03:09:59 -0500
Subject: robin
Message-ID: <20050721030959-0500@webni.innen.hu>

Ha kell mi tudunk neked tárhelyet biztosítani ingyen, bár nem tudom, hogy most milyen kezelőfelületen dolgozol. 

From kaixo Thu Jul 21 06:08:23 -0500 2005
From: kaixo
Date: Thu, 21 Jul 2005 06:08:23 -0500
Subject: probert@freemail.hu, robin ! 
Message-ID: <20050721060823-0500@webni.innen.hu>

Köszönöm kedves felajánlásotok, nagyon jól esik! A tárhely még egy darabig ki van fizetve, a tartalomkezelővel (ZWiki) meg úgy vagyok, mint a Katica tortabevonón a kislány volt, hogy "Ezt szoktam meg, ezt szeretem", úgyhogy sajnos jelenleg nem tudok élni a felajánlott lehetőségekkel. 

Köszi mégegyszer:
kaixo

From unknown Tue Oct 25 15:59:30 -0500 2005
From: 
Date: Tue, 25 Oct 2005 15:59:30 -0500
Subject: Hálás köszönet!
Message-ID: <20051025155930-0500@webni.innen.hu>

Elképesztően jó és nagyon hasznos az oldal. Igazi gyöngyszem a a magyar weben.
Csak gratulálni tudok.
Bagyon hasznos dolgokat olvastam, és nagyon sokat tanultam!
Vissza fogok jönni.!
Ez nem fenyegetés.
köszönöm szépen.
üdvözlettel:
Petkes István


From unknown Fri Dec 16 08:03:42 -0600 2005
From: 
Date: Fri, 16 Dec 2005 08:03:42 -0600
Subject: 
Message-ID: <20051216080342-0600@webni.innen.hu>

Szia!

Grat az oldalhoz, nagyon hasznos! Mikorra várható friss "keresők összehasonlítása" tanulmány?

üdv: Tamás

From unknown Sat Dec 17 04:58:31 -0600 2005
From: 
Date: Sat, 17 Dec 2005 04:58:31 -0600
Subject: Friss "keresők összahasonlítása" tanulmány
Message-ID: <20051217045831-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20051216080342-0600@webni.innen.hu>

Szia Tamás!

Köszi, december elején terveztem megcsinálni az elemzést, de aztán feltűnt a [tango.hu], meg gyorsan el is tűnt. Az alapján amit a kereső rövid eddigi működése alapján láttam, mindenképpen be akarnám venni az elemzésbe, úgyhogy várom, hogy újból működjön. Ha az év végéig nem indul be, akkor megcsinálom anélkül, úgyhogy január első hetére biztosan meglesz.

Üdv: JJózsef

From unknown Fri Jan 13 09:58:13 -0600 2006
From: 
Date: Fri, 13 Jan 2006 09:58:13 -0600
Subject: Friss "keresők összahasonlítása" tanulmány
Message-ID: <20060113095813-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20051217045831-0600@webni.innen.hu>

Szia József!

Nagyon várom már az összehasonlítást. Mikorra leszel meg vele?

üdv: Tamás

From kaixo Tue Jan 17 02:48:03 -0600 2006
From: kaixo
Date: Tue, 17 Jan 2006 02:48:03 -0600
Subject: Friss "keresők összahasonlítása" tanulmány
Message-ID: <20060117024803-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060113095813-0600@webni.innen.hu>

Kicsit megborultak az előzetes terveim, közbejött egy-két dolog, így -bár az adatokat már levettem- még nem tudtam teljesen feldolgozni őket, de mostmár utolsó határidőt adok magamnak és azt mondom, hogy január végére tuti, hogy meglesz :)

Üdv: JJózsef


From unknown Wed Jan 18 04:58:53 -0600 2006
From: 
Date: Wed, 18 Jan 2006 04:58:53 -0600
Subject: Friss "keresők összahasonlítása" tanulmány
Message-ID: <20060118045853-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060117024803-0600@webni.innen.hu>

Köszi, király!

From unknown Wed Feb 8 09:02:47 -0600 2006
From: 
Date: Wed, 08 Feb 2006 09:02:47 -0600
Subject: 
Message-ID: <20060208090247-0600@webni.innen.hu>

nagyon sok erdekes dolgot olvas itt az ember, eleinte elkezdte sorban olvasni mindent, kezdtem egy temakornel, aztan nyitogattam ki uj tab-ban a szovegben szereplo linkeket, es igy azt hiszem,hogy a nagyjat el is olvastam. Eleinte tetszett ez a Wikis enciklopedias stilus, hogy ha valamirol mar van itt feljegyzes akkor abbol linket keszit, de 1-2 honap utan kezdem kaotikusnak erezni,hogy nincs valami kotott menu struktura, kategoriakkal... eszmeletlen nehez megtalalni valamit amirol tudom, hogy itt olvastam, csak mar nem tudom, hogy pontosan hol is, es mi is volt a neve... :) elindulok egy oldalnal, ahol feltetelem hogy kezdtem, aztan kovetem a linkeket abban remenykedve, hogy eljutok oda, de soxor az onnon farkaba harapo kigyokent ugyanoda terek vissza  renduletlenul :( Nem marad mas lehetoseg mint megprobalni kigooglizni... amugy tenyleg jo az oldal,csak par technikai megjegyzes meg:
a frontpage-n lehetne timestamp mikor volt az utolso modifikacio az utoljara valtozott oldalaknal, es ra kellene birni a szervert,hogy europai ido szerint irja ki a commentek idopontjat :)
tovabbi jo munkat :)

From kaixo Fri Feb 10 05:42:42 -0600 2006
From: kaixo
Date: Fri, 10 Feb 2006 05:42:42 -0600
Subject: köszi!
Message-ID: <20060210054242-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060208090247-0600@webni.innen.hu>

Köszönöm szépen az észrevételeidet, fontosak számomra az oldal további fejlesztése szempontjából. Az oldalakra való visszatalálás problematikáját értem, ezt csak az oldalak logikus besorolásával gondolnám orvosolni. Igazából ez egy annyiban különleges [Wiki], hogy az egyes oldalaknak létezik hierarchikus besorolása is, melyet a <a href="/contents">tartalomjegyzék</a> oldalon nézhetsz meg. Ezzel meg az a baj, hogy túl sok már az oldal a tartalomjegyzékben, ezért egyre inkább áttekinthetetlenné válik. Tudom vannak továbbá egyéb hibái is a [Tartalomkezelő rendszer]emnek, ezért elképzelhető, hogy egy év múlva már más motor fogja hajtani az oldalt.

Mégegyszer köszi:
JJózsef

From unknown Mon Feb 13 19:27:45 -0600 2006
From: 
Date: Mon, 13 Feb 2006 19:27:45 -0600
Subject: Lehet azt  mondod, hogy fontos az észrevétel de nem törődsz velük az biztos
Message-ID: <20060213192745-0600@webni.innen.hu>

Hali,

Én szoktam ide jövögetni, mert érdekes dolgokat írsz. Néha megnézem mi változott. Az oldal mint az előző hozzászló is mindta kicsit rendezetlen, átláthatlan volt, de ha nagyon akartam azért megtaláltam amit kerestem. Én is gondoltam, hogy már írok, de ezt előző hozzászóló megtette helyettem. Mint írtam jártam ide, mert valószínüleg már nem fogok. Mert ehhez már tényleg nekem sincs türelmem.

Nem tudom minek hatására alakítottad át az oldalt, a kezdőoldalakat, www.innen.hu webni.innen.hu valamint az egészet, de nem az előző hozzászólás alapján az biztos. Vagy ha igen akkor nagyon félreértettél valamit. Pont azt írták hogy átláthatatlan, struktúrálatlan és kusza az itt található értékes tartalom! Erre te ahelyett hogy ezen javítanál, még ráteszel a lapáttal. 

Mit mondjak sikreült egy igazán (ne haragudj a szóért de nincs jobb) retek, átláthatatlan, használhatatlan, értelmetlen, info halmazt létrehoznod weboldal címszóval. Azt hiszem visszafejlődtél de rendeseen.
Szerintem mostantól nem is kell hozzászólni, úgy sincs esély arra hogy azt, amit hozzáírsz értelmes ember megtalálja, nem hogy egy átlagos 1.0 -ás felahasználó.

Még egyszer gratula a nagy semmihez. Szerintem jó lenne ha valakitől aki már csinált weboldalt tanácsot kérnél te is, mert neked is igen nagy hiányosságaid vannak. Ez az oldaladat elnézve mindenképp elmondható. 

From unknown Tue Feb 14 01:50:49 -0600 2006
From: 
Date: Tue, 14 Feb 2006 01:50:49 -0600
Subject: hm
Message-ID: <20060214015049-0600@webni.innen.hu>

azert egyaltalan nem olyan rossz az oldal ahogy lefested, kulonben nem jonnék ide minden nap megnezni frissult -e. a februar nyolcadikai hozzaszolasomban leirt dolgok mellett tovabbra is kiallok, de azert azt, hogy retek, hasznalhatatlan stb nem allitanam. Meg mindig jobb ha az informacioert kicsit meg kell kuzdeni,hogy megtalald, mint egy informaciokban szegeny web; de ezzel csak akkor volt problemam amikor egy regebbi irast akartam megtalalni. azert semmikepp se neveznem a webet "nagy semminek". udv klatuu 

From unknown Tue Feb 14 11:30:07 -0600 2006
From: 
Date: Tue, 14 Feb 2006 11:30:07 -0600
Subject: hm
Message-ID: <20060214113007-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060214015049-0600@webni.innen.hu>

Hiába véded, akkor is az az igazság amit leírok. 

Én is mondtam hogy a tartalom igen értékes, és ezért akit érdekel a téma mint engem az idejön mindíg megnézni, illetve gondolom a keresőkből stb. is ide találnak az emberek.

Ez azonban nem változtat a dolgon, hogy ez az összedobált infohalmaz mint weblap megbukott. Szerintem lassan az oldal tényleg felér a semmivel. Én nem tartom magam hülyének, és elég sokat netezek, de legalább 3 percig tartott mire megtaláltam a vendégkönyvet hogy megnézzem valaki válaszolt-e. 

Azt gondolom hogy kedves JJózsi, aki ilyne érdekes és jó tartalmat tud összeszedni és több témában jártasságot mutat fel, egy kicsit összeszedné magát, és használhatóvá tenné ezt az oldalt. Ha nem megy neki, szívesen segítek megcsinálni.

From unknown Wed Feb 15 02:17:53 -0600 2006
From: 
Date: Wed, 15 Feb 2006 02:17:53 -0600
Subject: vendegkonyv
Message-ID: <20060215021753-0600@webni.innen.hu>

en altalaban a fooldalon kezdem, es ott van legfelul az utolso x oldal ami valtozott, ha azokat megnezem mindig kepben vagyok mi az uj. perpillanat ott az elso link a vendegkonyv. :) 
klatuu

From unknown Wed Feb 15 02:39:38 -0600 2006
From: 
Date: Wed, 15 Feb 2006 02:39:38 -0600
Subject: hm
Message-ID: <20060215023938-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060214113007-0600@webni.innen.hu>

Tisztázzunk valamit: ez az oldal a maga nemében páratlan. Én örülnék, ha tudnál mondani hasonló felépítésű, hasonló technikával épült oldalt, ahonnan példákat tudnék venni, esetleg megbeszélni az oldal webmesterével a tapasztalatokat, vagy ahogy Te mondod, tanácsot tudnék kérni. Régóta tervezek már változtatni az oldalon, csak eddig akadtak más, fontosabb dolgaim is, emiatt azonban nem mentegetőznék. Maradjunk  annyiban, hogy az ügyfélnek mindig igaza van, nálam legalábbis feltétlenül, a többit meg nem kommentálnám. Mégegyszer köszönöm a hozzászólásod, elgondolkoztatott, és ha oda jutok, figyelembe veszem majd az észrevételeidet. 

klatuu! köszi a hozzászólásokat (és leginkább tényleg az az építő jellegű, ha tudom, hogy ki, hogyan, mire használja az oldalt)!
 

From unknown Wed Feb 15 02:46:52 -0600 2006
From: 
Date: Wed, 15 Feb 2006 02:46:52 -0600
Subject: hülyegyerekek gyülekezete
Message-ID: <20060215024652-0600@webni.innen.hu>

vicces amit produkáltok.
nincs jobb dolgotok, mint baromságokkal megtölteni a vendégkönyvet?

From unknown Tue Feb 21 02:42:43 -0600 2006
From: 
Date: Tue, 21 Feb 2006 02:42:43 -0600
Subject: 
Message-ID: <20060221024243-0600@webni.innen.hu>

tetszik a dizajnvaltas :) klatuu			

From kaixo Tue Feb 21 05:46:04 -0600 2006
From: kaixo
Date: Tue, 21 Feb 2006 05:46:04 -0600
Subject: köszi!
Message-ID: <20060221054604-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060221024243-0600@webni.innen.hu>

köszi a visszajelzést, a tetszésnyilvánítást meg pláne! Azért még az elkövetkezendő napokban csiszolgatni fogok rajta, mert akarok még új funkciókat, illetve nem ellenőriztem le az oldalt, csak kevés oprendszer/böngésző kombináción.

Üdv: JJózsef


From unknown Sun Mar 19 07:58:47 -0600 2006
From: 
Date: Sun, 19 Mar 2006 07:58:47 -0600
Subject: nem tuodm ez kinek tetszik
Message-ID: <20060319075847-0600@webni.innen.hu>

Szia

szerintem egyre szörnyúbb amit müvelsz :-(. Van egy tartalmas értées weboldalad, és egyre átláthatatlanabb. Szerintem szálj magadba és lásd be hogy nem rosszindulatból írom ezeket a sorokat. Akinek ez tetszik arról is megvan a véleményem. Próbálok segíteni neked. Ez lehet számodra logikus és átlátható de az emberek, a netezők, 99.9 %-ának biztos nem. A netező nem keresgél nem gondolkodik, a weblapot akarja megnézni vagy amire kiváncsi azt minél gyorsabban megtalálni. Erre pedig az oldalad tökéletesen alkalmatlan. biztos vagyok benne hogy az oldal letöltéseid száma mostanában sökatt nőtt, mert már a vendég könyv megtalálása is komoly feladat. Arról nem is beszélve, hogy hetente átalakítod az oldalt, de sajnos egyre rosszabb irányba. Tényleg beláthatnád, hogy az értékes jó tartalmat amit összeállítasz nem kéne így elrontanod. Amit az egyik oldalon hozzáteszel, a másikon kétszeresen veszed el.

Sajnálom ha te vagy akik melléd állnak azt hiszik hogy kötözködésből írom ezeket. Nem így van, remélem te is egyszer belátod és rájössz, hogy ez így nem jó, és átalakítod az oldalt egy átlátható formára.

From unknown Tue Mar 21 11:00:55 -0600 2006
From: 
Date: Tue, 21 Mar 2006 11:00:55 -0600
Subject: nem tuodm ez kinek tetszik
Message-ID: <20060321110055-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060319075847-0600@webni.innen.hu>

szerintem amit most kritizalsz, az az uzemzavar miatt fellepo stiluslap elvesztes, vagy mi, ami miatt most ilyen spartai a dizajn.

mellesleg perpillanat firefoxban szetesik az oldal, IE-ben jo. a bal oldali adsense blokkon kivul legfelul nincs semmi, csak lejjebb scrollozva latszik a tartalom.

From unknown Wed Mar 22 02:28:39 -0600 2006
From: 
Date: Wed, 22 Mar 2006 02:28:39 -0600
Subject: re: nem tuodm ez kinek tetszik
Message-ID: <20060322022839-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060321110055-0600@webni.innen.hu>

Igen, az bőszíthetett fel, hogy visszaállt az eredeti sablon, amit a http://zwiki.org alatt is megcsodálhatsz. Szal így már lehet, hogy értékelni tudod az erőfeszítéseimet... :)
Egyébként mostmár a "rendes" sablonnal megy az oldal. 

Ezt a Firefox-os dolgot nem értem, mert én mindig azt használok, több gépen is, és nekem nem jött sehol a probléma. Milyen verziójú a böngésződ, operációs rendszered?

Köszi: JJózsef
 

From unknown Wed Mar 22 06:18:01 -0600 2006
From: 
Date: Wed, 22 Mar 2006 06:18:01 -0600
Subject: FF
Message-ID: <20060322061801-0600@webni.innen.hu>

azota nekem is jo. csak azert szoltam mert eddig jo volt a megjelenites, a sablonvesztes elott is jo FF-t hasznalok en, csak tegnap volt valahogy szetcsuszva.

From unknown Wed Mar 22 07:00:06 -0600 2006
From: 
Date: Wed, 22 Mar 2006 07:00:06 -0600
Subject: FF
Message-ID: <20060322070006-0600@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060322061801-0600@webni.innen.hu>

Köszi! akkor ez valami nagyon furcsa hiba lehetett :( Remélhetőleg másnak nem csúszott szét a dolog.
Üdv: JJózsef



From unknown Wed May 31 00:15:00 -0500 2006
From: 
Date: Wed, 31 May 2006 00:15:00 -0500
Subject: javaslat
Message-ID: <20060531001500-0500@webni.innen.hu>

jo lenne az oldalon implementalni valami olyasmit,hogy az ember tudja mi az ami egy adott oldalon megvaltozott, melyik az a szovegresz ami uj. Ha pld a changes_rss -el kovetem a valtozasokat, rakattintok a megvaltozott oldal cimere, majd legorgetem a 3-4 oldalnyi szoveget, amit mar regebben ugye atolvastam, es ha nem uj hozzaszolasrol van szo, akkor lovesem sincs mi az ami valtozott, mi az uj informacio amit hozzafuztel :( Az ember meg ugye siet, ott van meg jopar oldal rss-e amit at kell olvasni, igy nem olvasom el ujra az egeszet...

Lehetne pld az a bekezdes amelyik valtozott egy arnyalatnyit mas hatterszinu, vagy maskepp kiemelve...


From OldalGazda Wed May 31 02:41:34 -0500 2006
From: OldalGazda
Date: Wed, 31 May 2006 02:41:34 -0500
Subject: re: javaslat
Message-ID: <20060531024134-0500@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060531001500-0500@webni.innen.hu>

Köszi a jelzést! Az igazság az, hogy már van ilyen implementálva a rendszerben, csak nem tettem elérhetővé eddig mások számára. Ennek nagyon egyszerű az indoka: lassan két évvel az oldal indulása után sincs még olyan szinten kikristályosodva az oldal, hogy a változtatások döntő hányada ne olyasmiből álljon, hogy ezt a szöveget átcsoportosítom egy másik oldalra, vagy kicsit átírom, mert már máshol is szó volt róla, vagy gördülékenyebbé teszem a fogalmazást,stb. 

Viszont igyekszem olyankor, ha mondjuk érdemleges infót adok hozzá az oldalhoz, akkor azt jelezni a változások leírásában: ez az RSS-ben is meg kell, hogy jelenjen olyan formában, hogs "+ »Valamilyen fejezetcím«"

Mindenesetre ha van rá igény, akkor pár hónapon belül megnyitom ezt a szolgáltatást. (Az utóbbi hónapokban rengeteget változtattam a régebbi oldalakon, gyakorlatilag a döntő többségüket aktualizáltam, így a legrégebb óta változatlan oldal idén márciusi keltezésű -» szóval valószínű, hogy lassan már kikristályosodik annyira az itteni tartalom, hogy csak akkor változik majd egy oldal, ha hozzászólnak, vagy valami lényeges dolgot adok hozzá a tartalomhoz, ezért tényleg lesz értelme a változások közvetlen megjelenítésének. 

Üdv: JJózsef

From unknown Thu Jun 1 03:51:40 -0500 2006
From: 
Date: Thu, 01 Jun 2006 03:51:40 -0500
Subject: re: javaslat
Message-ID: <20060601035140-0500@webni.innen.hu>

en orulnek ilyen fukcionak, nem tudom a tobbiek hogy vannak vele. Sage-val olvasom az rss-ed, es ott nincs semilyen fejezetcim. Ha uj komment a frissules oka, akkor az megjelenik, de egyebkent nem talaltam ilyet. szep napot, klatuu

From unknown Fri Jun 2 16:25:19 -0500 2006
From: 
Date: Fri, 02 Jun 2006 16:25:19 -0500
Subject: re: javaslat
Message-ID: <20060602162519-0500@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20060601035140-0500@webni.innen.hu>

OK, igyekszem majd könnyebbé tenni a változások nyomonkövetését. Különben ha az oldalsó Sage eszköztárban rákattintasz az RSS abrak címére, akkor kinyitja egy egész böngészőlapon az egészet, és abban a formában láthatod minden bejegyzés változásainak egysoros kivonatát. Jó éjszakát! JJózsef

From unknown Sat Dec 30 04:48:43 -0500 2006
From: 
Date: Sat, 30 Dec 2006 04:48:43 -0500
Subject: offtopic
Message-ID: <20061230044843-0500@webni.innen.hu>

Ha van kedved :)

http://keresomarketing.blogter.hu/?post_id=107327

From OldalGazda Tue Jan 2 16:13:53 -0500 2007
From: OldalGazda
Date: Tue, 02 Jan 2007 16:13:53 -0500
Subject: Re: offtopic
Message-ID: <20070102161353-0500@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20061230044843-0500@webni.innen.hu>

Volt :) lásd: http://webni.innen.hu/X_c3_96tSzem_c3_a9lyesDolog

From unknown Fri Mar 2 03:52:29 -0500 2007
From: 
Date: Fri, 02 Mar 2007 03:52:29 -0500
Subject: unalmas
Message-ID: <20070302035229-0500@webni.innen.hu>

Oldalgazda! Légyszíves tiltsd már le ezt az olasz linket! Thx!

From unknown Wed Jul 18 03:19:45 -0400 2007
From: 
Date: Wed, 18 Jul 2007 03:19:45 -0400
Subject: domain választás - jó rangsorolás
Message-ID: <20070718031945-0400@webni.innen.hu>

Sziasztok!

Domain vásárlás előtt állok és szeretném tudni, melyik domain-t rangsorolná előrébb a google tegyük fel azonos egyéb optimalizálási feltételek mellet, ha ebben tudna nekem valaki egy jótanáccsal segíteni.

kulcsszó: bűvész

* buveszlap.hu
         
* buvesz-lap.hu 

* buvesz.akármi.hu (pl:co.hu / extra.hu)         

* illuzionista.hu/buvesz


Kulcsszó domain név részeként, kötőjeles tagként, önállóan, de nem csak .hu végződéssel vagy aloldal neveként?

Köszönettel

Rakonczai Máté illuzionista
illuzionista.hu

From OldalGazda Wed Jul 18 12:53:07 -0400 2007
From: OldalGazda
Date: Wed, 18 Jul 2007 12:53:07 -0400
Subject: domain választás - jó rangsorolás
Message-ID: <20070718125307-0400@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20070718031945-0400@webni.innen.hu>

Amennyiben annyi külön tartalmat akarsz létrehozni a mondjuk "bűvész üzletágadnak" ami nem csak egy lap, hanem az illuzionista.hu-hoz hasonló kerek egész, akkor feltétlenül kellene neki saját [Domainnév]. Ha csak a bűvész szóra akarnál jobb helyezést elérni a jelenlegi tartalommal, vagy max egy lapot adnál hozzá az illuzionista.hu oldalhoz amit a bűvészeti profilodnak szentelnél, akkor nem feltétlenül érdemes új domainnévben gondolkozni.

A másik probléma, hogy a megcélzott kulcsszó az ékezetes: ha ékezet nélküli kulcszón fog alapulni a domainnév, akkor az nem lesz az igazi (ékezetes kulcsszó nem teljesen egyenlő az ékezettelennel!), ha pedig ékezetes kulcsszót fog tartalmazni a domainnév, akkor feltétlenül nálad kell lennie a nemékezetes domainnévnek (hiszen sokan vagy nem tudják megnézni, mert régebbi böngészőt használnak, vagy mert megszokták, hogy nem lehet ékezet az URL-ben, ékezettelenül próbálkoznak még az ékezetes címekkel is), plusz számos technikai jellegű probléma várhat rád egy ilyen domainnal kapcsolatban.

Tudnod kell, hogy egy kulcsszót tartalmazó domainnév két szempontból előnyös: 

1. megtalálja a Google a kulcsszót a domainnévben (akár az elérési útvonalban is: keress rá magyarország kulcsszóra, és nézd meg a wikipédia találatot: ki van emelve a Magyarország az URL-ben)
2. sok helyen [Linkre rakott kulcsszavak] nélkül hivatkozzák meg a domainnevedet, ([Tematikus katalógusok]ban, stb.) ilyenkor pedig a linkre rakott kulcsszó meg fog egyezni a domainneveddel: ha pedig a domainnév értékes kulcsszót tartalmaz, akkor a linken mégiscsak lesz hasznos kulcsszó, és ez sokat segíthet a  jó helyezések elérésében.

megjegyzés: a co.hu-ra végződő domainnév a Te tulajdonodban lesz, az ingyenes tárhelyek domainneve alatt szereplő aldomain (pl. buvesz.extra.hu ) pedig sohasem, tehát ez utóbbit, ha lehet, kerülném.

Én mondjuk a helyedben a buveszbuvesz.hu és a bűvészbűvész.hu domaineket vagy valami hasonlót próbálnék bejegyeztetni, mert az sem rossz, ha egy kulcsszó kétszer fordul elő egy domainnévben.




 

From unknown Thu Jul 19 09:19:55 -0400 2007
From: 
Date: Thu, 19 Jul 2007 09:19:55 -0400
Subject: köszönet
Message-ID: <20070719091955-0400@webni.innen.hu>

Köszönöm az értékes hozzászólást, tanultam belőle, és gratulálok az oldalhoz!

A buveszbuvesz.hu nagyon tetszik. Erre nem is gondoltam. A domainnév tanácsait átolvasva, ha jól értelmeztem, végülis mindegy, hogy egybeírom, vagy kötőjelesen. De egyben talán egyszerűbb. Megkérdeztem erről több hozzáértőt, és végülis a buveszlap.hu tűnt számukra jó ötletnek. De a buveszbuvesz.hu jobban tetszik. A célom végülis egy önálló oldal lenne azzal a céllal, hogy a bűvész illetve buvesz kulcsszavakra az első három találat között lehessek. Van egy régebbi, másik oldalam a 8. találati helyen, de az korábban a legelső volt és nem tudom visszanyomni. Bár nem vagyok profi optimalizáló, valamennyire azért értek hozzá és tudom, hogy a jó rangsorolás, ha nem az a cél, hogy könnyen megjegyezhető legyen, a domainválasztásnál kezdődik. Időnként majd visszanézek, nehogy itt hagyjam az esetleges későbbi infókat :-)

Köszönettel    Máté    illuzionista.hu

From OldalGazda Thu Jul 19 09:53:19 -0400 2007
From: OldalGazda
Date: Thu, 19 Jul 2007 09:53:19 -0400
Subject: köszönet
Message-ID: <20070719095319-0400@webni.innen.hu>
In-Reply-To: <20070719091955-0400@webni.innen.hu>

Szívesen! Kérdésedre válasz: Az emberek számára a kötőjel nélküli verzió a természetesebb, ezért jobb azt választani. A Google legtöbbször akkor is érzékeli a kulcsszót, ha előtte utána vannak még betűk a domainnévben, bár erre szerintem nincs egzakt szabály, meg ki tudja, hogy fél év múlva hogyan fog működni a Google ebben a tekintetben.

From unknown Thu Jul 19 17:16:23 -0400 2007
From: 
Date: Thu, 19 Jul 2007 17:16:23 -0400
Subject: bűvész
Message-ID: <20070719171623-0400@webni.innen.hu>

buveszmegoldasok.hu :-)))
sexdvdmp3freedownloadsbuvesz.hu ?

From Longhand Thu Jul 19 17:30:00 -0400 2007
From: Longhand
Date: Thu, 19 Jul 2007 17:30:00 -0400
Subject: buvesz.info
Message-ID: <20070719173000-0400@webni.innen.hu>

buvesz.info

szabad volt, lefoglaltam, de átadom Neked ugyanannyiért amennyiért foglaltam (2.19USD), ha úgy gondolod megfelel. 

Ha magyar domainekhez ragaszkodsz akkor max. még buveszkonyv.hu buvesztrukkok.hu domaineket tudom ajánlani amelyek még szabadak.

From unknown Tue Jul 24 08:28:51 -0400 2007
From: 
Date: Tue, 24 Jul 2007 08:28:51 -0400
Subject: illuzionista.hu/buvesz
Message-ID: <20070724082851-0400@webni.innen.hu>

Szerintem ez sokkal jobb mint a tobbi, es siman lehetsz elso ra! ezert felesleges uj domaint venni, foleg ha nem kaphatod meg a buvesz.hu-t... inkabb optimalizaltasd valakivel ezt a melylinket. persze, ahogy gondolod...


From unknown Thu Jun 19 07:31:05 -0400 2008
From: 
Date: Thu, 19 Jun 2008 07:31:05 -0400
Subject: www.hetvege.com
Message-ID: <20080619073105-0400@webni.innen.hu>

Tisztelt Honlap tulajdonos!
Bejegyzésemért cserelinket kínálok a fahrt.hu és housing.hu oldalakon.

From unknown Thu Jun 19 07:50:13 -0400 2008
From: 
Date: Thu, 19 Jun 2008 07:50:13 -0400
Subject: fart
Message-ID: <20080619075013-0400@webni.innen.hu>

fart.hu ?